سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به عمار پسر یاسر فرمود ، چون گفتگوى او را با مغیره پسر شعبه شنود . ] عمار او را واگذار ، چه او چیزى از دین بر نگرفته جز آنچه آدمى را به دنیا نزدیک کردن تواند ، و به عمد خود را به شبهه‏ها در افکنده تا آن را عذرخواه خطاهاى خود گرداند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 100 اردیبهشت 21 , ساعت 3:11 عصر

پاورپوینت تحلیل دانشکده بیزینس دانشگاه ایالتی پورتلند
  • پاورپوینت تحلیل دانشکده بیزینس دانشگاه ایالتی پورتلند

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 27
  • حجم فایل: 25.44 mb




در این فایل دانشکده بیزینس دانشگاه ایالتی پورتلند مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای27اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

ساختمان اولیه که توسط «یوست گراب هال» Yost Grube Hall طراحی شده در سال 1979 افتتاح شد و در سال 1989 توسعه پیدا کرد تا به زیربنای 9290 مترمربع دست یابد. قسمت اولیه این ساختمان دارای سطوح فلزی و پنجره‌های نواری بوده، در حالی که بخش دوم دارای نمای آجری بوده‌است.

در بازسازی اخیر، کل نما و تمام اجزای فضای داخلی ساختمان اولیه تغییر کرده است. فضای داخلی به گونه‌ای تغییر کرد که گشوده‌تر باشد و نور طبیعی بیشتری به فضا نفوذ کند. در خارج، دیوارها با نوارهای افقی فولادی و آلومینیومی پوشانده شدند تا ظاهری متمایز به ساختمان ببخشند.

شرکت معماری آلمانی بهنیش آرکیتکتن (Behnisch Architekten) یک ساختمان آکادمیک متعلق به دهه 1970 را در شهر اورگان بازسازی کرده‌است و یک قسمت جدید به آن افزوده که شامل یک آتریوم شیشه‌ای و باکس‌هایی با نمای چوبی است.

 

پاورپوینت  تحلیل دانشکده بیزینس دانشگاه ایالتی پورتلند ،27 اسلاید؛ قابل ویرایش

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت 
تاریخچه
معرفی پروژه 
الحاقات پروژه 
بررسی حجم 
ورودی
متریال نما

نورگیری ساختمان

ویژگی‌های طراحی پایدار
پلان طبقات
نماها
مقاطع
و...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ