سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 100 اردیبهشت 21 , ساعت 3:5 عصر

پاورپوینت تحلیل دانشگاه مدیریت و تجاری
  • پاورپوینت تحلیل دانشگاه مدیریت و تجاری

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 30
  • حجم فایل: 15.2 mb




در این فایل دانشگاه مدیریت و تجاری مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای  30اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

در سال 2015 ، BIG و Goody Clancy مأموریت یافتند فضایی انعطاف پذیر طراحی کنند که همکاری دانشجویان را القا ببخشد. از این رو آنها "مرکز نوآوری در تجارت" - ساختمان موجود مدرسه را به طور مستقیم در یک حلقه دایره ای ایجاد کردند که اعضای هیئت علمی و کارکنان آیزنبرگ  را تحت یک سقف  با هم ادغام می کند.

این ساختمان که در نزدیکی ورودی دانشگاه قرار دارد ، در ستونهای عمودی و مستقیم قرار دارد که به تدریج به سمت پایین شیب می یابد. این اثر دومینو یک ورودی شیشه ای مثلثی ایجاد می کند که از کارمندان ، دانشجویان و بازدید کنندگان استقبال می کند.

حیاط از طریق دو مسیر بین ساختمان اصلی ایزنبرگ و مرکز نوآوری تجاری به دانشگاه متصل می شود. ساختمان ها دارای دو تا فضای مدور است : حلقه  بزرگی که در مس پوشانده شده است دیوار بیرونی را شامل می شود در حالی که حلقه  کوچک با شیشه لعاب دارایجاد شده  یک تداوم بصری در اطراف حیاط داخلی ایجاد می کند.

 

پاورپوینت تحلیل دانشگاه مدیریت و تجاری ، 30 اسلاید؛ قابل ویرایش:

گروه طراحی
مساحت
موقعیت 
تاریخچه
کانسپت طراحی
بررسی فرم 
مصالح نما
نورگیری 
ورودی ها
پلان طبقت
نماها
مقاطع
و....

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ