سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 100 اردیبهشت 21 , ساعت 3:3 عصر

پاورپوینت تحلیل دبیرستان هیلانگان پکن
  • پاورپوینت تحلیل دبیرستان هیلانگان پکن

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 31
  • حجم فایل: 16.17 mb




در این فایل دبیرستان هیلانگان واقع در پکن مورد  بررسی قرار گرفته است این فایل  در قالب پاورپوینت و دارای31اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

دبیرستان هیلانگان با 53050 مترمربع زیربنا در اکتبر سال 2015 و بعد از پنج سال طراحی و پیاده سازی مورد بهره برداری قرار گرفت.
به عنوان یک پروژه تاثیرگذار در نفع جمعی، ساختن این مدرسه نه تنها به پروسه جابجایی جمعیت رو به رشد شهر های قدیمی به شهر های جدید کمک می کند، بلکه توسعه برون شهری سالم تری را نیز ترویج می دهد
این مدرسه –با توجه به شکاف آموزشی موجود میان شهر و منطقه حومه شهری- با هدف پر کردن این فاصله و ارائه امکانات آموزشی با کیفیتی بالا به ساکنین محلی طراحی شده است.

قاعده اساسی در سازمندهی عملکرد ها این است که فضاهایی که عملکرد عمومی تری دارند به حیاط نزدیک تر باشند. سالن ورزشی، تالار کنفرانس، غذاخوری و کلاس های مشترک در قسمت های پایین تر قرار گرفته و تبدیل به قسمت هایی از مجموعه فضای باز شده اند....

 

پاورپوینت تحلیل دبیرستان هیلانگان پکن، 31اسلاید؛ قابل ویرایش:

معرفی پروژه 
هدف طراحی مدرسه
کانسپت طرح
ترکیب بندی
بررسی درونگرایی
تاثیر حیاط بر فضاهای دیگر
سازماندهی عملکرد ها
تعامل میان مجموعه و شهر
ارتباط بصری
مصالح
پایداری
پلان طبقات
سایت پلان
مقطع
و...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ