سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 100 اردیبهشت 21 , ساعت 3:0 عصر

پاورپوینت تحلیل طراحی بیمارستان برای افراد بی بضاعت هلند
  • پاورپوینت تحلیل طراحی بیمارستان برای افراد بی بضاعت هلند

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 29
  • حجم فایل: 16.71 mb




در این فایل تحلیل طراحی بیمارستان برای افراد بی بضاعت هلند مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

این مرکز درمانی اولین بیمارستان برای افراد بی بضاعت در این منطقه می باشد که به عنوان یک ساختمان کارآمد و  مرکز مراقبتهای بهداشتی حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد.
در این کلینیک درمانی، معماری، شهرنشینی، منظره و معماری داخلی در یک طراحی منسجم به هم پیوسته اند. سیرکولاسیون های دقیق و صحیح، نور روز فراوان در محیط و استفاده از رنگ های روشن از ویژگی های خاص این بیمارستان می باشد که آن را از سایر مراکز درمانی جدا کرده است. 

مسیریابی شفاف، فراوانی نور روز جز عوامل حواس پرتی مثبت هستند که استفاده از آن در بیمارستان ها باعث ایجاد محیطی می شوند که دیگر احساس  بیمارستان از بین می رود بلکه  سبب ایجاد حس محلی برای ارتقا سطح سلامتی  در افراد به وجود می آیند..

 

پاورپوینت تحلیل طراحی بیمارستان برای افراد بی بضاعت – هلند ؛  29 اسلاید؛ قابل ویرایش:

گروه طراحی
 موقعیت
 مساحت
معرفی پروژه
ورودی 

معرفی بخش های مرکز درمانی 

ویژگی طراحی 
سیرکولاسیون
بررسی فضای اطراف
بررسی نما 
ریزفضاها 
دسترسی ها
پلان طبقات
مقطع
نما
و....

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ