سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاستی دانش، در دروغ و کاستی جدیت، در بازی است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 100 اردیبهشت 21 , ساعت 2:54 عصر

پاورپوینت تحلیل طراحی ساختمان کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا توسط گروه معماری SNOHETTA
  • پاورپوینت تحلیل طراحی ساختمان کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا توسط گروه معماری SNOHETTA

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 29
  • حجم فایل: 16.47 mb




در این فایل تحلیل طراحی ساختمان کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا توسط گروه معماری SNOHETTA مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:
استودیو معماری بین المللی snøhetta  طراح کتابخانه دانشگاه Temple می باشد .کتابخانه ای در نقش یک مجسمه که در قلب این دانشگاه قرار دارد . در طراحی و ساخت این کتابخانه گروه معماری Stantec نیز با snøhetta همکاری داشته است.
کتابخانه چهار طبقه در فیلادلفیا شمالی در قلب محوطه دانشگاه واقع شده است ، دانشکده تجارت در جنوب و ساختمان های علوم و مهندسی در شرق قرار دارد.
سه طرح مختلف قوسی ورودی های جداگانه ساختمان را نشان می دهد ، از جمله دو طرح در ضلع شمالی ، و دیگری طولانی تر ضلع غربی پروژه را کشیده است. همه با چوب پوشانده شده اند ، که برای ایجاد اثر "برش در حجم سنگ" در نظر گرفته شده است.

 

پاورپوینت تحلیل طراحی ساختمان کتابخانه دانشگاه فیلادلفیا توسط گروه معماری SNOHETTA؛  اسلاید؛ قابل ویرایش:

گروه معماری
 موقعیت
 مساحت
معرفی پروژه 
ریزفضاها
هدف طراحی

ویژگی های کتابخانه

مصالح
پلان طبات
نماها
مقاطع
و....



لیست کل یادداشت های این وبلاگ