سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] کارها چنان رام تقدیر است که گاه مرگ در تدبیر است . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 100 اردیبهشت 21 , ساعت 2:46 عصر

پاورپوینت تحلیل کتابخانه سلطنتی دانمارک
  • پاورپوینت تحلیل کتابخانه سلطنتی دانمارک

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 33
  • حجم فایل: 21.98 mb




در این فایل تحلیل کتابخانه سلطنتی دانمارک مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

ساخت و ساز  این کتابخانه در سال 1995 آغاز شد ، در 7 سپتامبر 1999 افتتاح شد. از نظر کارایی پیچیده ، کتابخانه بسیاری از امکانات دیگر را در کنار کتابخانه ای که در اطراف دهلیز اصلی جمع شده اند ، در خود جای داده است. 
این کتابخانه جز چشمگیرترین کتابخانه  های جهان است.  کتابخانه قدیمی  در سال 1648 توسط پادشاه فردریک سوم تاسیس شد و از آن زمان مجموعه های بسیار جامعی را جمع آوری کرده است که در میان آنها می توانید نسخه خطی Arnamagnæan ، بایگانی های Søren Kierkegaard ، نسخه های خطی شناخته شده جهان از Hans Christian Andersen و نقشه های منطقه قطبی را پیدا کنید.

الماس سیاه نام ساختمانی پوشیده از سنگ گرانیت سیاه و شیشه هایی تیره رنگ در حاشیه ساحل شهر کپنهاگ دانمارک است. بنای جدید در سال 1993 و در مسابقه ای توسط یکی از معتبرترین دفاتر معماری بومی (Schmidt, Hammer & Lassen) طراحی گردید..

 

پاورپوینت تحلیل تحلیل کتابخانه سلطنتی دانمارک ؛33 اسلاید؛ قابل ویرایش:

تاریخچه
گروه طراحی
 مساحت
موقعیت 
معرفی پروژه
هدف طراحی 
کاربری های دیگر 
ویژگی بنا 
مصالح 
دهلیز
سایت پلان
نما
مقطع
پلان طبقات
و...



لیست کل یادداشت های این وبلاگ