سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هفتاد گناه برای نادان آمرزیده می شود، پیش از آنکه یک گناه برای دانشمند آمرزیده شود . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 100 اردیبهشت 21 , ساعت 2:22 عصر

پاورپوینت تحلیل مرکز آموزش Heatherwick Studio
  • پاورپوینت تحلیل مرکز آموزش Heatherwick Studio

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 27
  • حجم فایل: 18.56 mb




در این فایل تحلیل مرکز آموزش Heatherwick Studio مورد بررسی قرار گرفته است این فایل در قالب پاورپوینت و دارای27اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. این پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

مرکز یادگیری NTU در سنگاپور (Nanyang Technological University) به وسیله استودیو معماری Heatherwick طراحی و توسط گروه معماری ارشد CPG اجرا شده است. 
این مرکز به عنوان یک نقطه عطف در فضاهای آموزشی جدید در سنگاپور است. این ساختمان بخشی از طرح توسعه مجدد NTU می باشد و به عنوان مرکز آموزشی چند منظوره برای 33?000 دانشجو طراحی و اجرا شده است.
از ویژگی معماری پروژه می توان گفت در این مرکز آموزشی به جای استفاده از قالب های رایج یک ساختمان آموزشی با راهرو های مایل و اتاقهای سخنرانی جعبه مانند، این دانشگاه با معماری جدید و منحصر به فرد خود راه جدیدی را برای فراگیری آموزش ارائه می دهد.

دوازده عدد برج که هر کدام گرداگرد یک آتریوم مرکزی ساماندهی شده که پنجاه و شش کلاس به شیوه مخروطی مانند بدون گوشه و یا جداره شاخص را به وجود آورده اند.

 

پاورپوینت تحلیل مرکز آموزشHeatherwick Studio ؛ 27 اسلاید؛ قابل ویرایش:

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت
معرفی پروژه 
هدف طراحی 
ویژگی طراحی 
ویژگی معماری
جانمایی کلاس ها 
بررسی کلاس ها
بررسی ویدها
پلان طبقات

و...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ