سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا برادری که مادرت او را نزاده است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 100 اردیبهشت 20 , ساعت 3:12 عصر

پاورپوینت تحلیل مجموعه موزه آموزش و ارتباطات کوماتسو
  • پاورپوینت تحلیل مجموعه موزه آموزش و ارتباطات کوماتسو

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 21
  • حجم فایل: 9.53 mb




در این فایل مجموعه موزه آموزش و ارتباطات کوماتسو  دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

این مجموعه خود از چهار موج کم ارتفاع تشکیل شده است که با ساختمان های نسبتاً کم ارتفاع اطراف مخلوط می شوند . موزه علوم در زیر امواج واقع شده است . برای افزایش کارایی عایق کاری، در بالای سقف امواج روی پشت بام از پوشش گیاهی استفاده شده است و این تلاش برای تلفیق معماری و منظره به عنوان یک پارک بام عمومی است که در آن مردم می توانند در آن قدم بزنند. مردم می توانند آزادانه در داخل و خارج از امواج گسترده گشت بزنند و از بسیاری جنبه ها نمایشگاه ها را مشاهده کنند. 

منحنی پشت بام به عنوان یک تاج پوشش دهنده کنترل کننده نور است و همچنین به عنوان تخلیه هدایت آب باران به یک مخزن برای کاشت آبیاری استفاده می شود. کل بنا قصد دارد با علم هماهنگ باشد و در عمل به کشف های مختلف علمی بازدید کننده کمک کند.

 

پاورپوینت تحلیل مجموعه موزه آموزش و ارتباطات کوماتسو ، 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت 

معرفی پروژه

لندسکیپ
کانسپت طرح 
ریزفضاها 
مقطع
پلان
سایت پلان
و...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ