سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا که این دنیاى شما در دیده من خوارتر از استخوان خوکى است که در دست گرى باشد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 100 اردیبهشت 20 , ساعت 2:31 عصر

پاورپوینت تحلیل موزه هنر معاصر موکاپه در چین
  • پاورپوینت تحلیل موزه هنر معاصر موکاپه در چین

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 32
  • حجم فایل: 13.29 mb




این فایل شامل تحلیل موزه هنر معاصر موکاپه در چین دارای 32 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

این پروژه ترکیبی از دو موسسه یا موزه مستقل و با ساختاری واحد تحت عناوین موزه هنر معاصر MOCA و نمایشگاه PE به عنوان یک نقطه تلاقی فرهنگی و محل برگزاری نمایشگاه های معماری است. 

هر دو موزه به عنوان عناصر جداگانه طراحی شده‌اند که بر نیازهای فردی و کارکرده خود تأکید می کنند و در عین حال در یک بستر یکپارچه قرار گرفته اند که توسط نمای چند منظوره احاطه شده اند. این نمای شفاف تداعی کننده مفهوم روشنایی است. در نزدیکی ورودی موزه‌ها، بازدید کنندگان از طریق رمپ ها و پله برقی به سطوح اصلی می‌رسند که به عنوان نقطه عزیمت برای بازدید از موزه ها عمل می‌کند. از پلازای مرکزی مجموعه فرهنگی، سالن چند منظوره، سالن های چندگانه و کتابخانه قابل دسترسی است. حجم منحنی با پوسته ی شفاف که در مرکز لابی اصلی قرار دارد " ابر" نامیده می شود و شامل امکاناتی نظیر کافه، کتابفروشی و یک مرکز خرید موزه می باشد که دسترسی های ایجاد شده در آن، ابر را به  اتاق های موزه و نمایشگاه ها پیوند می دهد......

 

پاورپوینت موزه هنر معاصر موکاپه در چین ، 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
مساحت
 موقعیت 

معرفی پروژه معرفی شنژن

فضاهای مشترک دو ساختمان 
بررسی نما
مفهوم شهری مجموعه در راستای پایداری
بهره گیری از انرژی های تجدید پذیر
ریزفضاها

بررسی قسمت های مختلف موزه

مقطع
پلان طبقات
و....



لیست کل یادداشت های این وبلاگ