سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 100 اردیبهشت 20 , ساعت 2:26 عصر

پاورپوینت تحلیل تئاتر Bespoke چین
  • پاورپوینت تحلیل تئاتر Bespoke چین

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 22
  • حجم فایل: 11.88 mb




این فایل شامل تحلیل تئاتر Bespoke واقع در چین دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:
مجموعه Dai Show با مساحت 19500 متر مربع به عنوان یک عضو فرهنگی و یکی از مقاصد توریستی عمده در چین برای بازدید کنندگان چینی و بین المللی می باشد. طراحی تئاتر Stufish براساس ایده اصلی و اسکیس بنیان گذار استودیو Mark fisher صورت گرفته است. ایده طرح براساس الگوهای طبیعی و فرهنگی ، طرح ریزی شده است.

عناصر اصلی طراحی تئاتر شامل معماری ساختمان ، مهندسی صدا ، پیش بینی ها و نورپردازی است. معماران Stufish تنها شرکت معماری بودند که نه تنها تئاتر، بلکه مجموعه و عناصر نمایش آن را نیز طراحی کرد. روی هم رفته ، این پروژه که بخشی از تفرجگاه جدید توسط گروه دالیان واندا را تشکیل می دهد ، که کاملاً متعلق به این شرکت است ، به دلیل تخصص خود در هنر طراحی تئاتر مورد تکریم قرار گرفته است.

معمار با استفاده از المان ها و عناصر قدیمی و بومی و الهام از کانسپت خیمه ، موفق به طراحی پروژه ای زیبا و با اجزای چند عملکردی گردیده است. این بنا میزبان یک نمایش آبی آکروباتیک 57 دقیقه ای به صورت دائمی خواهد بود که توسط گروه Dragone اجرا می شود...

 

پاورپوینت تحلیل تئاتر Bespokeچین ، 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت
معرفی بنا
کانسپت طراحی
 فعالیت
ویژگی طراحی
ویژگی سقف

ویژگی  استخر سالن اجرا

هدف طراحی 
مصالح
بررسی تالار اصلی
صحن نمایش
بررسی سقف
مقطع
پلان طبقات
و....

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ