سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، برترین شرف است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 100 اردیبهشت 19 , ساعت 6:25 عصر

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان کتابخانه دانشگاه بالتیمور آمریکا
  • پاورپوینت بررسی معماری ساختمان کتابخانه دانشگاه بالتیمور آمریکا

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 22
  • حجم فایل: 14.56 mb




این فایل شامل بررسی معماری  کتابخانه دانشگاه بالتیمور آمریکا دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

در ورای این حجم هندسی شیشه ای، یک فضای نشیمن بزرگ تعبیه شده که در آن دانشجویان می توانند آزادانه بنشینند و به فعالیت های خود بپردازند. در گذشته در این قسمت از ساختمان، کتابهای کتابخانه نگهداری می شده است اما از آنجه که در اصول طراحی کتابخانه، باید محفظه های کتاب را از نور خورشید محافظت نمود.

پلان کتابخانه دستخوش تغییرات شده و محفظه ها و قفسه های نگهداری کتاب، به بخش های دیگر منتقل شده است. علاوه بر این، این نمای شیشه ای، یک دید بسیار خوب از فضای داخل کتابخانه به خیابان های پیرامون را ایجاد نموده است.دفاتر، اتاق های مطالعه و مناطق کار غیر رسمی که قسمت شرقی ساختمان را اشغال می کنند از دسترسی به خیابان مریلند و مناظر به ایستگاه پن بهره مند می شوند.

 

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان کتابخانه دانشگاه بالتیمور آمریکا ، 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی گروه طراحی 
معرفی پروژه 
بررسی حجم
پلان طبقات
مقطع
نما
و....

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ