سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در پرستش بی دانش، و دانش بی اندیشه و (قرآن) خواندن بی تدبّر، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 100 اردیبهشت 19 , ساعت 4:36 عصر

پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه آقاخان تورنتو به همراه چهارباغ اسلامی
  • پاورپوینت تحلیل بررسی معماری موزه آقاخان تورنتو به همراه چهارباغ اسلامی

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 36
  • حجم فایل: 18.33 mb




پاورپوینت تحلیل موزه آقاخان تورنتو به همراه چهارباغ اسلامی دارای 36اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای درست شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن این پاورپوینت ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

سال 2014 بود که شاخه فرهنگی بنیاد آقاخان دست به ابتکار جالبی زد. این بنیاد اقدام به ساخت یک موزه در شهر تورنتو کانادا کرد. شهری که پرجمعیت ترین شهر کشور کانادا و چهارمین شهر پرجمعیت قاره آمریکا بود. بنیاد آقاخان که متعلق به پیشوای فرقه اسماعیلیه، شاه کریم حسینی مشهور به کریم آقاخان، است در سال های اخیر اقدام به اجرای پروژه های متعددی در کشورهای فقیر و کشورهای در حال توسعه نموده است.

ساخت این موزه نیز یکی دیگر از فعالیت های این موسسه بزرگ بود. موزه ای که در زمینی به مساحت 7 هکتار بر بلندای تپه ای مشرف به شهر تورنتو و با سرمایه ای بالغ بر سه میلیون دلار کلید خورده بود. موزه درست دیوار به دیوار مرکز اسماعیلیه شهر تورنتو قرار داشت و به سرعت مراحل طراحی و ساخت را پشت سر می گذاشت.

 

پاورپوینت تحلیل  موزه آقاخان تورنتو به همراه چهارباغ اسلامی ، 36اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تاریخچه بنیاد آقاخان
معرفی آقاخان

معمار موزه آقاخان

هدف اصلی از طراحی 
ریزفضاها
فعالیت ها 
کانسپت طرح 
ویژگی ساختمان 
ویؤگی نمای شمالی 
دسترسی طبقات 
امکانات جانبی
پلان طبقات
نماها 
مقاطع
و...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ