سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم را روزگارى رسد که در آن از قرآن جز نشاندن نماند و از اسلام جز نام آن . در آن روزگار بناى مسجدهاى آنان از بنیان آبادان است و از رستگارى ویران . ساکنان و سازندگان آن مسجدها بدترین مردم زمینند ، فتنه از آنان خیزد و خطا به آنان درآویزد . آن که از فتنه به کنار ماند بدان بازش گردانند ، و آن که از آن پس افتد به سویش برانند . خداى تعالى فرماید : به خود سوگند ، بر آنان فتنه‏اى بگمارم که بردبار در آن سرگردان ماند و چنین کرده است ، و ما از خدا مى‏خواهیم از لغزش غفلت درگذرد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 100 اردیبهشت 19 , ساعت 4:30 عصر

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری آرمیتا
  • پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری آرمیتا

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 27
  • حجم فایل: 8.21 mb




این فایل شامل بررسی معماری ساختمان اداری آرمیتا  در قالب پاورپوینت و دارای 27اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد.از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

مختصری از متن:

ساختمان آرمیتا ( بخارست) جز نخستین نمونه های اداری بلند مرتبه پس از انقلاب می باشد که با توجه به مسائل و مشکلات موجود در آن دوره توانست تا با بهره گیری از توان مهندسان ایرانی نتیجه ای قابل قبول را حاصل نماید و با گذشت 20 سال از ساخت آن کماکان به عنوان بنایی شاخص در شهر تهران مورد توجه قرار گیرد.

تمرکز خدمات و زون بندی در بناهای اداری در واقع از ضرورت های طراحی این بناهاست و عدم رعایت این قواعد، معمولا به دلیل عدم آشنائی به موضوع و نهایتاً عدم پذیرش کارفرما صورت می پذیرد، در مورد این ساختمان نیز، رضایت کارفرمایان، بعد از سفر به کشورهای صنعتی و بازدید ساختمانهای اداری روز دنیا و سیستم اداره آنها فراهم شد.

برج آرمیتا، از ترکیب احجام متنوعی ، شکل گرفته است . طرح کلی این بنا را می‌توان منشوری با پلان 16ضلعی منتظمی فرض کرد، که در طبقات فوقانی به حجم گنبدی شکل می رسد.... 

 

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری آرمیتا ؛ 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت 
بررسی حجم

بررسی برنامه فضایی عناصر بنا

چیدمان فضاها
بررسی سبک و روحیه حاکم بر بنا
مصالح
تحلیل و ارزیابی نماهای بنا
پلان طبقات
نما
و...

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ