سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینْ مردانگی، نگهداشتِ دوستی است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 100 اردیبهشت 18 , ساعت 2:37 عصر

پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی پورتو
  • پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی پورتو

  • موضوع : معماری
  • فرمت اصلی فایل : ppt
  • تعداد صفحات : 43
  • حجم فایل: 27.47 mb




این فایل شامل تحلیل خانه موسیقی پورتودارای 43 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد واین پاورپوینت برای دانشجویان رشته معماری کاربرد دارد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن ودر پایان پیش نمایشی از اسلایدهای این پاورپوینت قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی پورتو، 43 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تاریخچه

گروه طراحی

هدف طرح

بررسی سایت

مصالح

جانمایی فضاها

ریزفضاها

ویژگی بنا

ویژگی معماری

آکوستیک

روند طراحی

شهرسازی

مفهوم معماری

سازه ی ساختمان

پلان طبقات

مقطع

نماها

و....

 

مختصری از متن:

سایت این بنا در مجاورت میدان شهری وسیعی در حد فاصل میان بافت تاریخی و بافت مسکونی طبقه متوسط قرار داشته و از نظر منتقدین پس از ساخت بنا به مفصلی برای اتصال این دو بافت به یکدیگر تبدیل گردید سالن بزرگ این بنا 1300 نفر کنجایش دارد و تلاش می‌کند تا به روشی دیگر، از طریق تعریف مجدد روابط بین مقدسات داخلی و جاذبه‌های عمومی خارجی، جان تازه‌ای به سالن کنسرت سنتی ببخشد.

با وجود ملاحظات آکوستیکی، دو دیوار از دیوارهای سالن اصلی کنسرت از شیشه های مواج سرتاسری پوشیده شده؛ دیوار پشت سر شنوندگان و دیوار پشت صحنه. به منظور عایق بندی سالن از سر و صدای بیرون سطوح شیشه ای در قالب دو جداره و به فاصله یک متر از هم تعبیه شده اند.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ