سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که از اموال خود به تو ببخشد، و بهتر از او کسی است که تو را بی نیاز سازد و اگرخود به تو نیازمند گشت، تو را معاف دارد [و از تو چیزی نخواهد] . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 100 فروردین 19 , ساعت 8:4 عصر

615 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت 8 نفر

615 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت 8 نفر

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته، 615 مورد جدید ابتلاء در استان مرکزی شناسایی شده است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، سید محمد جمالیان در خصوص آخرین وضعیت استان مرکزی در مواجهه با کرونا اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی 615 مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در استان مرکزی در 24 ساعت گذشته شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از 615 مورد جدید در استان 104 نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک گفت: 511 مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

جمالیان در مورد آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان گفت: ? تعداد موارد ابتلاء به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به 43 هزار و 130 نفر رسیده است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه در این مدت هشت مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلاء به این ویروس یک هزار و 540 نفر می‌رسد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ