سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 100 فروردین 19 , ساعت 7:50 عصر

عکسی از همسر مهران مدیری

مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است که از سالهای جوانی فعالیت هنری را آغاز کرد و در زمینه کارگردانی، نویسندگی، تهیه کنندگی، بازیگری، اجرا و... فعالیت های زیادی داشته است.

همسر مهران مدیری

این هنرمند کشورمان در سالهای جوانی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر و پسر به نام شهرزاد و فرهاد است اما تابحال هیچ تصویری از همسر مهران مدیری منتشر نشده است و این برای بسیاری از هوادارانش باعث کنجکاوی است.

عکس منتسب به همسر مهران مدیری

چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دخترش دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند.

مهران مدیری

شهرزاد دختر مهران مدیری روز گذشته در یک گفته زنده اینستاگرامی به عکس منتشر شده از مادرش واکنش نشان داد.

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش:

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر مهران مدیری گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر مهران مدیری و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

شهرزاد مدیری هم در واکنش به این عکس گفت:جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.

شهرزاد مدیری و نغمه مرادآبادی

مهران مدیری هم از آن دست هنرمندان است که علاقه ای به انتشار اطلاعات از زندگی خصوصی اش ندارد و با وجود شایعات فراوان تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است.

مهران مدیری و دخترش

شهرزاد دختر مهران مدیری است که در رشته طراحی لباس و مد تحصیل کرده است و با حضور در اکران فیلم ساعت 5 عصر در میان مردم بیشتر شناخته شد و این روزها در زمینه مد و طراحی لباس فعالیت میکند.

شهرزاد و فرهاد مدیری

فرهاد پسر مهران مدیری است که در زمینه موسیقی تحصیل کرده و برخلاف پدر علاقه ای به بازیگری ندارد و فعالیت های جدی در زمینه موسیقی دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ