سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 100 فروردین 19 , ساعت 11:17 صبح

هدفون گلکسی بادز پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدفون گلکسی بادز پرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت سامسونگ با همکاری آدیداس، مدل ویژه هدفون کاملا بی سیم گلکسی بادز پرو را تولید کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدل ویژه گلکسی بادز پرو که Galaxy Buds Pro Adidas Original Special Pack نام دارد، در بازار کره جنوبی عرضه می‌شود. جعبه این محصول مانند جعبه کفش ورزشی به نظر می‌رسد و برای طراحی آن از رنگ‌های نمادین سبز و سفید کفش استن اسمیت استفاده شده است.

طراحی کیس گلکسی بادز مدل آدیداس شبیه به کلاه کپ است، پکیج این محصول نیز شامل کالابرگی بوده که از طریق آن می‌توان یک جفت کفش استن اسمیت را خریداری کرد. به نظر می‌رسد کیس مدل ویژه گلکسی بادز پرو از پلاستیک بازیافتی تولید شده باشد علاوه بر این 20 درصد بدنه هدفون نیز از مواد بازیافتی ساخته شده است.

زمانی که گلکسی بادز پرو به گوشی‌های سری گلکسی متصل می‌شود تم خاص Adidas Originals برای صفحه قفل، آیکون‌ها، پیام‌ها و صفحه تماس ارائه می‌شود. این محصول از تاریخ هفتم آوریل سال جاری با قیمت 249 دلار در بازار کره جنوبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. افراد می‌توانند مدل ویژه گلکسی بادز پرو را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا بنفش تهیه کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ