سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله دشمن ترینِ آفریدگان نزد خدا، کسی است که ایمان آورده و سپس کفر ورزیده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 مهر 13 , ساعت 2:47 عصر

کسب درآمد اینترنتی با فروش فایل

 

فروش فایل بهترین راه کسب درآمد از اینترنت با جوایز ویژه (مسابقه یازدهم)

یک تیر و دو نشان ؛  فایل بفروشید ، پورسانت کسب کنید و جایزه بگیرید !

.

همزمان با شروع چهارمین سال فعالیت فایل ناب ، یازدهمین دوره از مسابقات فایل ناب رو هم کلید زدیم و هدفمون از برگزاری این مسابقات کسب درآمد بیشتر بازاریاب ها و فروشندگان سایت از فروش فایل در مجموعه فایل ناب هست.
توی این دوره هم مثل ادوار قبلی جوایز نفرات برتر به صورت نقدی خواهد بود و جوایز رو به شکلی قرار دادیم که هم بازاریاب های حرفه ای پاداش مناسبی کسب کنند و هم بازاریاب های عادی و جدید بتونن جوایز این مسابقه رو به دست بیارند.

.

ضمنا نسبت مبلغ جایزه به ازای هر فروش برای بازاریاب هایی که تعداد فروش بالاتری داشته باشند بصورت پلکانی افزایش داده شده تا تفاوتی بین بازاریاب های حرفه ای و بقیه بازاریاب ها ایجاد شده باشه. در واقع یک بازاریاب حرفه ای که در زمان برگزاری مسابقه بتونه تعداد فروش خودشو به بیش از 1500 برسونه ، به ازای هر فروش مبلغ 670 تومان (جمعا 1,000,000 تومان) پاداش خواهد گرفت و بازاریابی که در طول دوره برگزاری مسابقه بتونه تعداد فروش خودش رو به بیشتر از 150 و کمتر از 300 برسونه ، به ازای هر فروش مبلغ 100 تومان (جمعا 15,000 تومان) پاداش خواهد گرفت.

نکته اینکه پورسانت هر فروش برای بازاریاب محفوظ بوده و براساس هر فروش پرداخت خواهد شد (چه یک فروش داشته باشید و چه 1500 فروش) . بعضی از دوستان فکر می کنند که فقط جایزه این مسابقه به بازاریاب پرداخت خواهد شد ولی این نکته رو یادآوری کردیم تا بدونند که پورسانت هر فروش هم به حساب بازاریاب واریز خواهد شد.

.

جوایز ویژه بازاریاب های برتر:

بیش از 1500 بازاریابی: 1,000,000 تومان + پورسانت هر بازاریابی

بیش از 1000 بازاریابی: 500,000 تومان + پورسانت هر بازاریابی

بیش از 700 بازاریابی: 280,000 تومان + پورسانت هر بازاریابی

بیش از 500 بازاریابی: 150,000 تومان + پورسانت هر بازاریابی

بیش از 300 بازاریابی: 60,000 تومان + پورسانت هر بازاریابی

بیش از 150 بازاریابی: 15,000 تومان + پورسانت هر بازاریابی

.

لینک مشاهده آنلاین ویدئوی معرفی مسابقه:

 

.

نحوه امتیازگیری:

بازاریابی: 1 امتیاز

.

زمان مسابقه:

مسابقه از 20 مهر 97 شروع شده و تا روز 20 دی 97 ادامه خواهد داشت.

.

نکته:

* برای جوایز ویژه محدودیتی در تعداد نفرات برنده نیست و تمام بازاریاب های سایت فایل ناب با رسیدن به حدنصاب ذکر شده ، جوایز نقدی را دریافت خواهند کرد. یعنی حتی اگه تمام بازاریابها بیشتر از 1500 بازاریابی در این مدت داشته باشند ، همه جایزه نقدی 1 میلیون تومانی رو دریافت خواهند کرد.

 

.

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه با معرفی بیش از 20 روش ...
https://hamyarwp.com/online-income/

26 شهریور 1397 - یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینترنت، فروش کالا فیزیکی است. ... درآمد از اینترنت از طریق فروشگاه اینترنتی کالای مجازی (فروش فایل).

کسب درآمد از اینترنت در خانه 100% تضمینی (بدون سرمایه) - ...
hamyareweb.co › کسب و کار اینترنتی

بسیاری از سایت ها با فروش محصولات فیزیکی یا دیجیتالی کسب درآمد می کنند. .... شما در قالب های پر طرفدار تر دیگر مثل ویدئو و فایل های صوتی نیز می توانید ... یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت راه اندازی کسب و کار تلگرامی است.

38 روش واقعی کسب درآمد از اینترنت (شامل روش‌هایی با ...
daramadsazan.ir/1242/40ways-make-mony-online/

2 مرداد 1396 - چه از طریق انجام پروژه‌ها و چه راه اندازی سایت، کسب درآمد و واریز پول به ... یکی از راه‌هایی که از راه‌های زرد کسب درآمد از اینترنت به شمار می‌آید، درآمد از دانلود و آپلود است. ..... بهترین راه برای اینکار، ثبت محصول برای فروش در تلگرام و ...

کسب درآمد از اینترنت با 17 راهکار فوق‌العاده | چطور
https://www.chetor.com › ... › کسب درآمد از اینترنت با 17 راهکار فوق‌العاده


رتبه: 69% - ‏49 نقد
8 خرداد 1397 - قرار دهید و هر بار که فردی اپلیکیشن شما را دانلود می‌کند پول درآورید. دومین راه که ... خرید و فروش دامنه یک راه عالی برای کسب درآمد از اینترنت است.

کسب درآمد اینترنتی صفر تا 100 و قدم به قدم - آکادمی کسب و ...
https://kalaateh.com/earn-money-online-0to100/

1 مرداد 1397 - میزان کسب درآمد از اینترنت فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا، .... آرامش با صبوریت و با امید به این که 100% در بهترین زمان ممکن خدا آن چیزی را که .... کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزیت هایی که نسبت به کار سنتی دارد این موارد هستند: ..... دانلود رایگان کتاب الکترونیک نقشه راه.

کسب درآمد اینترنتی (بروزرسانی 2018) | کپی فای
https://copify.ir/blog/کسب-درآمد-اینترنتی-با-کپی-فای/

رفتن به کپی رایتینگ بهترین روش کسب درآمد در خانه - چگونه می توان از اینترنت به کسب درآمد پرداخت کسب ... و این که بهترین روش درآمد از اینترنت فروش و معرفی خدمات شما است. ... تومان0; دانلود رایگان شکست خدمات و مشکلات: راه حل ...

کسب درآمد از اینترنت ، 14 روش رایگان بدون نیاز به سرمایه ...
sitekhoob.com/ways-to-make-money-online/

اگر به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید و هیچ سرمایه ای هم ندارید اصلا نگران نباشید ... این نوع بازاریابی ، بهترین روش برای افرادی است که اقدام به کسب درآمد ... یکی دیگر از راه های مطرح برای کسب درآمد از اینترنت، این است که به افرادی که قصد فروش ... افزاری بنویسید و اجازه دهید مردم آن را دانلود کنند و هزینه ای بابت آن پرداخت کنند ...

پنج راه ساده برای کسب درآمد اینترنتی - باشگاه خبرنگاران
https://www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

14 اسفند 1395 - در این گزارش، پنج راه برای کسب درآمد آنلاین که نیازی به صرف زمان زیاد و کاهش برنامه های روزمره ... علی دایی، بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا شد .... یک روش کسب درآمد از اینترنت ساخت فروشگاه اینترنتی است. .... یاد گیری کسب و کارهای اینترنتی خدمتتون معرفی میکنم اونایی که علاقه مندند میتونند دانلود کنند.

کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتی - oxteam | اوکس تیم
https://oxteam.ir › ... › بازاریابی محتوا › کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتی

21 شهریور 1397 - حالا با دقت ادامه مطلب را دنبال کنید تا بهترین راه کسب درآمد اینترنتی را برای خود انتخاب کنید: ... کسب درآمد اینترنتی با فروش اجناس نو و دست دوم .... کسب درآمد از وبسایت های آپلود و دانلود در بسیاری از کشور ها امری معمول است.

کسب درآمد از اینترنت در ایران و بررسی کلیه اصول و روش های ...
www.melyoonerbash.com › مقالات

به طور خلاصه با هر روش آشنا شویم و بهترین بسترهای کسب درآمد در آن زمینه را معرفی ..... دقیقا همین جاست که جرقه کسب درآمد از اینترنت با فروش فایل و محصولات ...


جستجوهای مربوط به فروش فایل بهترین راه کسب درآمد از اینترنت
آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان
درآمد اینترنتی بدون سرمایه
کسب درآمد اینترنتی مطمئن
کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی
کسب درآمد بدون اینترنت
کسب درآمد بدون سرمایه
ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از طریق تلگرام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ