سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردمى را در مرگ یکى از آنان تعزیت گفت و فرمود : ] این کار نه با شما آغاز گردید ، و نه بر شما به پایان خواهد رسید . این رفیق شما به سفر مى‏رفت کنون او را در یکى از سفرهایش بشمارید ، اگر نزد شما بازگشت چه خوب و گرنه شما روى بدو مى‏آرید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 شهریور 21 , ساعت 11:11 صبح

راه های افزایش فروش فایل

راه های افزایش فروش فایل چیست؟

به نظر شما چه راه ها و روش هایی برای افزایش فروش فایل در اینترنت وجود دارد؟ چه نکاتی را در زمان ثبت محصول باید رعایت کنیم تا فایل های ما فروش بیشتری داشته باشد؟ با چه روش هایی تبلیغ و بازاریابی کنیم تا کسب درآمد اینترنتی بیشتری به دست آوریم؟

تجربه خودتان را در خصوص فروش فایل در اینترنت بنویسید و به سوالات بالا پاسخ بدهید و جایزه بگیرید ! لطفا نظرات خود را بطور کامل (در 3 تا 5 خط) و در صورت امکان همراه با نمونه بنویسید. برای نظرات برتر جایزه نقدی و تبلیغ رایگان به ارزش 50,000 تومان در نظر گرفته شده است. پس از اتمام زمان مسابقه ، نفرات برتر در انتهای این مطلب معرفی خواهند شد.

.

ثبت نظر و دریافت جایزه

.

شرایط مسابقه:

شرکت برای عموم آزاد است و کاربرانی که در فایل ناب عضو نیستند هم می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

نظرات باید به صورت فارسی تایپ شده باشند.

نظرات باید کامل و همراه با جزییات باشند. نظرات که بصورت کلی بیان نشود و جزییات را شرح دهد.

.

جوایز:

نفر اول: 20,000 تومان جایزه نقدی + یک رپورتاژ آگهی به ارزش 50,000 تومان

نفر دوم: 10,000 تومان +  یک رپورتاژ آگهی به ارزش 50,000 تومان

نفرات سوم تا پنجم: یک رپورتاژ آگهی به ارزش 50,000 تومان

* رپورتاژ آگهی (تبلیغ) شما بصورت دائمی در سایت های پکیج رپورتاژ آگهی مروارید قرار خواهد گرفت.

* پیج اتوریتی سایتهایی که تبلیغ شما در آن ثبت خواهد شد بین 31 تا 47 می باشد.

خرید رپورتاژ

* تبلیغ در این سایتها و وبلاگها می تواند تاثیر خوبی برای افزایش بازدید فروشگاه شما و در نتیجه افزایش فروش شما داشته باشد.

* جوایز حداکثر یک تا دو روز بعد از اتمام زمان مسابقه به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

* رپورتاژ آگهی فقط برای فروشگاه شما در فایل ناب ثبت خواهد شد.

.

زمان مسابقه:

کاربران عزیز فایل ناب می توانند از زمان انتشار این مطلب تا آخر روز جمعه 31 شهریور (به مدت 10 روز) نظرات و تجارب خود را در قسمت نظرات این مطلب ثبت کنند.

.

رپورتاژ آگهی چیست؟ معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی:

بعضی از دوستان در خصوص اینکه رپورتاژ آگهی چیست سوالاتی پرسیده بودند و همچنین درخواست ارائه نمونه هایی از رپورتاژ آگهی ثبت شده را داشتند که در زیر لینک های مربوط به هر کدام را قرار داده ایم و می توانید با کلیک بر روی هر کدام توضیحات کاملتر و همچنین نمونه های رپورتاژ آگهی را مشاهده نمایید:

رپورتاژ چیست

نمونه هایی از رپورتاژ

.

راه های افزایش فروش فایل چیست؟ , راه های افزایش فروش فایل , راه های افزایش فروش , افزایش فروش فایل , افزایش فروش , کسب درآمد , بازاریابی فایل , فروش فایل , کسب درآمد , درآمد اینترنتی , کسب درآمد اینترنتی , کسب و کار اینترنتی , کسب درآمد از اینترنت , فروش فایل در اینترنت ,



لیست کل یادداشت های این وبلاگ