سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] مؤمن را سه ساعت است : ساعتى که در آن با پروردگارش به راز و نیاز است ، و ساعتى که در آن زندگانى خود را کارساز است ، و ساعتى که در حلال و نیکو با لذّت نفس دمساز است ، و خردمند را نسزد که جز پى سه چیز رود : زندگى را سر و سامان دادن ، یا در کار معاد گام نهادن ، یا گرفتن کام از چیزهایى غیر حرام . [نهج البلاغه]
 
جمعه 100 فروردین 20 , ساعت 12:10 عصر

خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور

مجموعه : گالری عکس های بازیگران
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)

خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور

 

جشن تولد چهل و سه سالگی مهران احمدی در کنار دختر عزیزش پست آغازین مطلب امروز است. امیدواریم سلامتی و شادی دو جزء جدانشدنی از زندگی این بازیگر خوب و با اخلاق کشورمان باشد.

خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)امیدوارم پیش از مرگم دلیل اینکه چرا برخی ها فکر میکنند وجناتشان در رخت خواب برای سایرین جذاب است، را بفهمم.خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)واقعاً چنین چیزی برای چه کسی میتواند جذاب باشد؟!
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)آقا زانکو چاوشی در حال بازیگوشی و خرابکاری در یک فروشگاه لباس. کسی هم جرأت ندارد چیزی به بچه بگوید، ناگهان دیدی پدرش بیانیه داد و همه کارکنان فروشگاه های زنجیره ای لباس های ورزشی را مورد عنایت قرار داد.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)بالاخره یک سلفی نرمال از خاطره حاتمی دیدیم. در کنار خواهر زاده اش.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)دیروز تولد کمیل قاسمی قهرمان دوست داشتنی کشتی کشورمان بود و کمیل با این پست از همه کسانی که به وی تبریک گفته بودند، تشکر کرد.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)خاطره بازی های احترام برومند با استاد رشیدی پایانی ندارد و همیشه در کپشن ها طوری از استاد یاد میکنند که گویا هنوز هم هستند که دقیقا همین طور است، استاد رشیدی همیشه زنده است.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)چه صبحی بود امروز. صبحی که با خبر برنده شدن دومین اسکار توسط سینمای ایران و اصغر فرهادی آغاز شد و کمی تلخی های چند وقت اخیر را التیام بخشید. چقدر نیاز داشتیم به این اسکار. خیلی خیلی خوشبختیم که در دوره ای زندگی میکنیم که شاهد زنده درخشش های این کارگردان تاریخ ساز هستیم.

 

تبلیغ
بهترین رنگ موی ایرانی

بهترین رنگ موی ایرانی

مشاهده

دو اسکار! افتخاری که به جر اصغر فرهادی تنها اسپیلبرگ، فرد زینه‌من، الخاندرو گونزالس ایناریتو، دیوید لین و کلینت ایستوود در طول تاریخ موفق به کسب آن شده اند. البته اسکار 2017 پایان فرهادی نیست. مطمئن باشید باز هم شاهد درخشش های او در سطح اول سینمای دنیا خواهیم بود. بسیار خوشحالیم از این اتفاق و بیصبرانه منتظر تیتر های سرشار از سوزش برخی ها با عناوینی چون “اسکار سیاسی” هستیم

 

تا با دیدن حرص خوردنشان بیشتر لذت ببریم! اصغر فرهادی نه چیزی را آتش زد و نه از دیواری بالا رفت ولی تا به این لحظه محکم ترین پاسخ را به سیاست های غیرانسانی دولت جدید آمریکا و زیباترین دفاع از عزت ملت ایران را به نام خود ثبت کرده است. انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری،

 

دو مهاجری که از ایران به آمریکا رفتند و به نوابغ ناسا تبدیل شدند، بهترین نمایندگانی بودند که میشد برای این مراسم انتخاب کرد. دو فضانورد مهاجر که زمین را از فضا و بدون هیچ مرز و دیواری میبینند.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)واکنش عالی بابک کریمی یکی از بازیگر های اصلی فیلم فروشنده به دومین اسکار اصغر خان :)))خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)توئیت حبیب رضایی هم یکی از بهترین واکنش ها بود. انتخاب چند گزینه میان هزاران پست تبریک کار واقعاً سختی بود که حبیب در این مورد کمکمان کرد.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)در بخشی از مراسم که به رسم معمول اسکار از درگذشتگان سینما در سالی که گذشت یاد می شود، نام و تصویر عباس کیارستمی میان بزرگان سینما نقش بست تا لکه ننگ نقش بسته بر پیشانی عوامل جشنواره فیلم فجر پر رنگ تر شود. جشنواره ای که حتی اسم کیارستمی را هم نیاورد.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)نگاه متفاوت و خوب امیر مهدی ژوله به اسکار اصغر فرهادی به کنار، کسی میداند که چرا در پایان از ترانه علیدوستی تشکر کرده؟! چرا از شهاب تشکر نکرده؟!
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)عکس یادگاری شهره لرستانی در کنار یک اثر تاریخی که متاسفانه نمی دانیم چیست. اگر شما میدانید کمکمان کنید.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)فرهاد جم و اسب عزیزش که یکی از همراه های این روز های این بازیگر و مجری قدیمی است.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)مصاحبه تند و زننده یک خانم منتقد درباره امیر آقایی و کتابی که رونمایی کرده، واکنش های حمایتی زیادی به دنبال داشت، مثل همین حمایتِ کارن همایونفر.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)در این بلبشو که بازار حمایت از این و آن داغ است، جمشید مشایخی هم از رضا گلزار حمایت کرد تا سینمای ایران را غافلگیر کند.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)حمید حامی پس از بازگشت از بوتیک.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)حامد کمیلی در گریم کار جدیدش که به طور قطع نقش یک پسر نه چندان خوب با اسمی هموزن با کامران را دارد که کارش گول زدن دختران خوب قصه است.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)در ساعات اوج ترافیک هم از سه اتوبان تردد نکنید:
چمران، همت، رسالت
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)پستی که احمد مهرانفر پیش از اعلام برندگان اسکار گذاشت و نقشی اساسی در رأی هیئت داوران آکادمی داشت!
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)زهره حمیدی با این عکس از اولین حضورش در سینما، یاد جوانی را زنده کرد. البته یاد “جوان تر” بودنشان را، وگرنه خانم ها که هیچ وقت پیر نمیشوند.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)مهدی جان یک عکس معمولی ارزش به فنا دادن شلوار و سایر نقاط را ندارد، باز هر جور خودت صلاح میدانی.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)سلفی احسان کرمی در کنار مهراوه شریفی نیا، جلال ملکی و علی صالحی در پشت صحنه تئاتر “ترن” به همراه بنری که مردم را به یک چهارشنبه سوریِ آرام دعوت میکند. آرام یعنی به سوزاندنِ داخل خانه بسنده کنید و شهر را به آتش نکشید.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)سلفی بهنوش بختیاری در کنار امیر محمد و همکار عزیزشان در حال بازگشت از صحنه “محله گل و بلبل”، در کنار تیکه ی نرمی که یکی از عزیزانش انداخته است.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)در آن سوی ترکیه رضا درمیشیان جایزه بهترین فیلم را برای “لانتوری” از جشنواره فیلم استانبول گرفت. جشنواره ای که بدون هیچ گونه انفجار و کودتایی برگزار شد و به پایان رسید.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)ارژنگ امیرفضلی، بهنام تشکر و حسین رفیعی در پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی، در خدمت یک برند ماکارونی.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)حدیثه تهرانی با این سلفی اعلام کرد که در یک پروژه تاریخی (که استثنائاً معمای شاه نیست) مشغول به کار است.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)رزیتا غفاری و همسر جان.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)مارال فرجاد به همراه مادر عزیزش در جشنواره بین المللی مد و لباس. در ایران فرق جشنواره های معمولی با بین المللی این است که در بین المللی ها، آقا صحبت، مسئول پذیرایی از میهمانانِ جشنواره، از اهالی یکی از همسایگان شرقی است و این گونه به جشنواره وجهه بین المللی میدهد.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)ساره جان عکست را بگذار و بنویس من در فلان کشور اروپایی، چرا فلاسفه را انقدر آزار میدهی؟!
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)شهرام جان، از بازگشت بی وقفه کیلو های تازه رخت بسته، آگاهی؟! در مورد مبحث ارتعاش روحی که شهرام مطرح کرده باید یک جلسه جدا خدمتتان برسیم. در فوق برنامه هم درباره ارتعاش فیزیکی با حضور استاد محمد خردادیان بحث خواهیم کرد.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)خودِ چهره ها هم به بی سوژگی خورده اند، چه توقعی از ما دارید؟!
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)پژمان بازغی و روشنک گرامی در اکران خصوصی فیلم “هلن” ساخته علی اکبر ثقفی. روشنک کلا مشکل عجیبی با شال و روسری دارد و همه تلاشش پیدا کردن گزینه ای خوب به جای موارد ذکر شده است. این بار تلاش هایش به کلاه قفقازی ختم شده است.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)شقایق دهقان در حال بالا رفتن از نردبان.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)عکسی زیبا از هادی کاظمی و برادران عزیزش که در جشن عروسی یکی از برادر ها در کنار پدر عزیزشان جمع شده اند. آرزوی سلامتی داریم برای همه پدر های نازنین.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)ای کاش همین فردا برف ببارد تا بروم این عکسِ الناز را لایک کنم و یک کامنت ?? بگذارم.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)رضا کیانیان و پسرش علی که در کار موسیقی است، در حاشیه یک مصاحبه.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)بهادر ملکی خالق کاراکتر فامیل دور در جشن تولد 4 سالگی پسر نازنین اش. تبریک بی پایان.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)سلفی حمیدرضا آذرنگ و همسر عزیزش، در حال عزیمت به مراسمی با تِمِ زرد قناری.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)سحر دولتشاهی و بهنام بهزادی در حاشیه جلسه نقد و بررسی فیلم “وارونگی” در فرهنگسرای ارسباران. فیلمی متوسط رو به خوب که ارزش یک بار دیدن دارد. مطلب امروز هم به پایان رسید. تا فردا مراقب خودتان باشید.
خبرهای داغ هنرمندان و بازیگران سرشناس کشور (220)

 


جمعه 100 فروردین 20 , ساعت 12:0 عصر

خبرهای جنجالی و جالب از بازیگران ایرانی

با مجموعه ای از خبر های داغ از بازیگران وافراد مشهور و دوستداشتنی شما عزیزان را برای شما بزرگواران جمع آوری کرده ایم با ما در سایت تالاب باشیدبا بهترین ها

 

به گزاش تالاب برویم سراغ عکس ها و رضا گلزار عزیز که در حال تمرین برای آهنگ جدیدش در استودیو است. استودیویی که هنوز مجهز به سیستم گرمایشی نشده و از عزیزان دست اندر کار خواهش می‌کنیم هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند تا سوپراستارمان “چائیده” نشود.

 

رضا اسم گروه موسیقی اش را Rezzar گذاشته که ابتدای اسم و انتهای فامیلی اش است. با این فرمولِ رضا اگر بهرام رادان باند موسیقی راه بیاندازد باید اسمش را بگذار “بَهدان”، گروهِ مهناز افشار هم میشود “مَهفشار”! البته این فرمول برای صابر ابر و فرزاد فرزین جواب نمیدهد!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

کلامتان صحیح خانم رضایی. پیاده روی در هوای پاک خیلی خوب است. پیاده روی در هوای این روزهای تهران هم راهی آسان و مفرح برای فرار از مشکلاتِ زندگی است. ضمناً مجلس ختم زنانه به صورت همزمان در همان مسجد برگزار خواهد شد.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مازیار فلاحی متولد و بزرگ شده آلاسکاست!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

هر چه رقابت دروازه بان های تیم ملی برای فیکس شدن در چارچوبِ تیم ملی بیشتر میشود، عکس های آتلیه ای بیشتری از مهدی رحمتی می‌بینیم. درست است که این دو قضیه ربطی به هم ندارند، ولی خب تلاشمان را کردیم یک ارتباطی بینشان ایجاد کنیم!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

مهرناز دبیرزاده اینگونه سهم خود را در کاهش آلودگی هوا ادا کرد.

 

همگی دو انگشتی همراهی کنید: “آفرین، صد آفرین، هزار و سیصد آفرین، دخترِ خوب و نازنین …”

 

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

عکسی عالی از دوران فنجولیتِ علیرضا جعفری که از همان موقع موهایش شبیه کارلوس والدرما مهاجم تیم ملی کلمبیا در جام جهانی 98 بود.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

وقتی سرِ ماه میشود و مستاجرِ واحدِ کوروش تهامی کرایه خانه را واریز نمی‌کند. این عکس هم مربوط به آیفون تصویریِ مستاجرِ بدبخت است!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

سلفیِ ژوله و ژولک، با نیشِ باز درون ماشین. چقدر این گندم خوردنی است لامصب!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

هر گاه خبر بیماری و حالِ ناخوش یک هنرمند به گوش مسئولین میرسد باید منتظر مراسم بزرگداشت و تجلیل از آن عزیز باشیم. حسین محب اهری هم مشمول این قاعده شده و برایش مراسم تجلیل گرفته اند. مخالف اینگونه مراسم نیستیم ولی ای کاش در دوران سلامتی و اوج فعالیت هنری برگزار شود که رنگ ترحم به خود نگیرد. آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم برای عمو حسینِ عزیز.مهدی میامی، آهو کاظمی و اصغر همت در همین مراسم.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

– آقا اسدالله پاشو لباساتو بپوش بریم.

+ کجا؟!

– الآن از سازمان سینمایی زنگ زدن و گفتن همه بازیگرا عکس آتلیه ای انداختن و فقط شما موندین.

+ عکسِ چی چی؟!

– حالا شما آماده شین، تو راه میگم.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

عالی عالی عالی :)))

بعضی وقتا امیرحسین پست هایی میگذارد که آدم دلش میخواهد تتلیتی شود! حسی که شکر خدا زود برطرف میگردد.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

محسن چاوشی و رفقای روزهای خوب اش. خب محسن جان این عزیزان را شناختیم، یک عکس هم با رفقای روزهای خدایی نکرده بد بگذار آن ها را هم بشناسیم. البته اگر همچین دوستی اصلا وجود خارجی داشته باشد! مگر داریم همچین چیزی؟!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

سلفی هومن نامداری و احسان خواجه امیری دقایقی پیش از رفتن روی سن و ساختن یک شب خاطره انگیز برای ایرانیانِ مقیم کانادا.

 

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

– خیلی عصبی ام آقای دکتر. مُدام میخوام از هر کسی انتقام بگیرم و خونش رو بریزم.

+ درمانش اینه که باید روزی حداقل 5 تا سلفی بدون توضیح تو اینستا پست کنی.

– بدون توضیح؟

+ بله، حتماً بدون توضیح.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

در بین چهره ها تا آنجایی که یادم می آید این برای اولین بار است که انجام فرایض و واجبات الهی هم رنگِ ریا و اینستاگرام به خود گرفته است. مهدی ماهانی هر غیرممکنی را ممکن می کند!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

آفرین ترلان خانم، همینطوری ادامه بدهی یکی دو ماه دیگر تبدیل به انیمیشن میشوی!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

پدرام شریفی بازیگر جوان و موفق این روزهای سینما این استوری از تعداد فالوئر های چارلیز ترون سوپراستار هالیوود منتشر کرده و از یک موضوعی در این میان ابراز تعجب کرده است. بله پدرام جان، در قیاس بین چهره های ایرانی و هالیوودی موارد اینطوری خیلی زیاد است! گویا خریدن فالوئر فِیک هنوز بین چهره های هالیوود خوب جای نیافتاده است. یا شاید هم عددِ فالوئر هنوز برایشان واجب تر از نان شب نشده است.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

افتخارات “ابد و یک روز” تا ابد و یک روز ادامه خواهد داشت. تبریک به عوامل این فیلمِ دوست داشتنی.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

به به آقا رضا! همیشه سر پا و سلامت باشی انشاالله.

 

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

ماشاالله! بزنم به تخته پسرمان دارد روز به روز بزرگ تر و خوشتیپ تر میشود.

 

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

خشایار اعتمادی و رفقا در جنگل های شمال در حال ساختن یک موزیک ویدئو. پشتکارِ خشایار اعتمادی در زمینه فعالیت و حضور در فضای موسیقیِ کشور واقعاً ستودنی است!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

وقتی کنار خیابان منتظر رسیدن آژانس هستی که یک شهروندِ مهربان و دلسوز با پراید هاچ بک مصّرانه دعوت میکند که بفرما بالا تا یک جایی برسانم. واقعا باید قدر چنین شهروندان دلسوزی را دانست!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

لیلا برخورداری با دستِ مصدوم در مراسم اکران خصوصی فیلم “نفس” شمار را به تماشای ادامه این مطلب دعوت میکند.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

 

بله. (آب دهانش را قورت میدهد)

برمیگردیم سراغ عکس قبل و از لیلا بابت دعوتش تشکر می کنیم!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

انتقاد ها از مهدی یراحی کارساز شد و بالاخره خندید تا متوجه این موضوع شویم که او می‌تواند بخندد و شاد باشد، ولی خودش نمی‌خواهد!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

امروز زادروز آتنه فقیه نصیری بازیگر خوب و توانای سینما و تلویزیون است. ضمن عرض تبریک خدمت خانم فقیه نصیری، برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبود هرچه سریع تر داریم.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

آیا میدانستید شهرام شکوهی تنها کسی است که یک تنه مانع انقراض مدل موی “کاکلی” از سال 1364 تا امروز بوده است؟

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)خبر های جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی

مبدع هنر کاشیکاری ایرانی اگر میدانست روزی قرار است این هنر مزین کننده مانتوی عزیزان شود، جای کاشیکاری میرفت سراغ پرورشِ غاز.
خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

سلفی کیهان ملکی در کنار اولین و آخرین چریکِ سینما، جمشید خانِ آریا.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

“نفس”ِ نرگس آبیار طی مراسمی پُر چهره و آبرومند در پردیس کوروش به اکران درآمد تا بار دیگر این موضوع برای مسئولین ثابت شود که هرگاه کلمه “توقیف” دور و برِ یک فیلم باشد، با استقبال عمومی بیشتری مواجه خواهد شد. خلاصه اینکه ملت با مسئولین سینمایی لج هستند!

 

مریم بوبانی، الهام حمیدی، مریم کاویانی و ستاره اسکندری از حاضرینِ در مراسم بودند.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

عکس خوش حس و حالِ علی پهلوان در یک دالان گلِ زیبا در سیدنیِ استرالیا.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

این هم عکسِ خوش حس و حالِ نیما شعبان نژاد در یک دالان گِلِ زیبا در تهران!

 

نیما جان به کدام دیوار مهربانیِ شهر پاتک زده ای؟! سایزبندی نداشت که اینگونه ترکیبی پوشیده ای؟!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

رامبد جوان و مهناز افشار در حال “سلام علیک و چه خبرا و خبری نشده هنوز؟؟ ای بابا، ایشالا زودی آزاد میشه!” با یکدیگر در حاشیه یک مراسم.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

مهدی پاکدل در انتظار اینکه رفیقش فرا برسد و درب خانه را باز کند. (مهدی با توجه به مشکلات اخیر چند وقتی است که در خانه رفقایش زندگی میکند).
خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

یک سلفیِ خانمان سوز از احسان علیخانی که باعث وارد شدن شوکِ سه فاز به خیل عاشقانِ جان فدایش گشته است. متاسفانه هیچگاه عکسی بدون میک آپ و از این زاویه از احسان منتشر نشده بود و این اتفاق در حدِ فاجعه ی چرنوبیل تکان دهنده بوده است!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

بالاخره مشخص شد که رضا گلزار اخم های جذابش را از چه کسی یاد گرفته.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

الهام پاوه نژاد و لیلی رشیدی هم در مراسم اکران خصوصی فیلم “نفس” حاضر بودند.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

سام درخشانی در همایش دیابت در کنار کودکان رفسنجانی (اهل رفسنجان!).آیا میدانستید از هر 20 نفر، یک نفر مبتلا به دیابت است و خودش هم خبر ندارد؟ سوال اینجاست که وقتی خودش خبر ندارد، ما از کجا خبر داریم؟! سوال خوبی است! چون ما هم از اطلاعیه اخیر وزارت ارشاد باخبر شده ایم.

 

این که وزارت بهداشت از کجا باخبر شده خودش مقوله ای جداست که خارج از بحث مطلب ماست! خلاصه اینکه با یک تست ساده میتوانید جلوی حاد شدن بیماری و عوارض سخت و تاثیرات خطرناک آن بر اندام های حیاتی بدن را بگیرید.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

 

تهمینه میلانی با این عکس در کنار دخترش، برای او ابراز دلتنگی کرد. نمیدانیم کجا هستند، ولی هرکجا هستند سلامت باشند.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

اکران های خصوصی و عمومیِ “بارکد” تمام شد حالا نوبت میهمانی های خصوصی آن رسیده است!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

پستِ “دلتون بسوزه”طور بهنام تشکر از هوای عالی شمال خطاب به تهرانی ها.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

سلفی امیر جدیدی و حمید سوریان در کنار مربی بدنسازی شان در باشگاه.

 

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

لاتِ پنکیک زده دیده بودید تا حالا؟!

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

خوب میدانیم که چقدر نسبت به این زوجِ عزیز حس خوب و مثبتی دارید، لذا همیشه سعی کرده ایم عکس هایی از ایشان را در مجموعه خود بگنجانیم

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

عکسی جالب از محمود خان دولت‌آبادی درحال کوتاه کردن موی بهرام دبیری نقاش معاصر کشورمان. جالب است بدانید که استاد دولت‌آبادی پیش از نویسندگی، کارگر و آرایشگر بوده اند.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

 

خوشتیپ های والیبال در حال رفتن سوی استادیوم برای بازی تیمشان. علیرضا مباشری و آرمین عسگرپور، ستاره های خوش قامتِ شهرداری تبریز و تیم ملی.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

 

چنگیز خان وثوقی با این عکس قدیمی تولد دخترش غنچه را تبریک گفت. تبریک بی پایان به خانواده هنرمند وثوقی. مخصوصاً چشم و چراغِ هنر کشورمان که کمی دور از ماست.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

 

من که همیشه یکی از آرزو هایم این بود ماجرای آشنا شدن و شروع دوستی پرستو صالحی و شیلا خداداد را بدانم. ممنون از پرستوی عزیز بابت تحقق این رویا! به پایان مطلب امروز رسیدیم. تا فردا مراقب خود باشید.

خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی (+عکس)

 


پنج شنبه 100 فروردین 19 , ساعت 8:15 عصر

آغاز تزریق واکسن کرونا در مطب‌ پزشکان در آلمان

در مقابله با شیوع ویروس کرونا و شتاب بخشیدن به روند واکسیناسیون مردم در آلمان، تزریق واکسن در مطب پزشکان آغاز شده است. مشکل اصلی مصون‌سازی عمومی اما همچنان کمبود واکسن کرونا است.

 

تزریق واکسن کرونا در مطب پزشکانتزریق واکسن کرونا در مطب پزشکان

از سه‌شنبه ششم آوریل (17 فروردین) مطب‌های پزشکان نیز در امر واکسیناسیون سراسری در آلمان مشارکت می‌کنند. از ماه دسامبر سال 2020 تا کنون، واکسیناسیون کرونا عموما توسط 430 مرکز تزریق صورت می‌گرفت.

مسئولان وزارت بهداشت آلمان از مشارکت پزشکان در امر واکسیناسیون به عنوان مرحله دوم کارزار مقابله با همه‌گیری کرونا سخن گفته‌اند. در نخستین هفته از مرحله دوم کارزار مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، 35 هزار مطب در سراسر آلمان مشارکت خواهند داشت.

واکسیناسیون در برخی از مطب‌ها آغاز شده و مطب‌های دیگر نیز پس از دریافت واکسن کار خود را در این زمینه آغاز خواهند کرد.

به کانال اینستاگرام دویچه وله فارسی بپیوندید

در هفته نخست 940 هزار دوز واکسن کرونا در مطب‌پزشکان تزریق می‌شود. به این ترتیب، هر مطب فقط در هفته قادر به تزریق 26 واکسن خواهد بود.

 قرار است میزان دسترسی پزشکان در مطب‌های خصوصی تا 26 آوریل افزایش چشمگیری داشته باشد.

پیش بینی می‌شود که تا آخر آوریل مطب‌ها هر هفته به حدود سه میلیون دوز واکسن کرونا دسترسی یابند. قرار است مطب‌ها هر هفته روزهای سه‌شنبه تا ساعت 12 ظهر نیاز خود را به اطلاع داروخانه‌های مسئول توزیع واکسن برسانند.

داروخانه‌ها نیز بعدازظهر دوشنبه هر هفته، واکسن مورد نیاز هر مطب را برای هفته پیش ‌رو تامین خواهند کرد.

 تقدم و تاخر در واکسیناسیون مردم در مطب‌های پزشکی، در گام نخست منطبق بر سیاست عمومی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت آلمان است.

تا کنون کمی بیش از 12 درصد مردم آلمان در امر مقابله با همه‌گیری کرونا دست‌کم یک دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

  • بسیاری از سرعت کند واکسیناسیون در آلمان شکایت می‌کنند. اما ینس اشپان، وزیر بهداشت آلمان 5 آوریل وعده داد که تا ابتدای ماه مه 20درصد جمعیت این کشور واکسینه می‌شوند. از شروع سال 2021 تا اوایل آوریل یعنی تا حدود سه ماه بعد از آغاز واکسیناسیون تنها سه‌درصد آلمانی‌ها واکسینه شدند. ینس اشپان وعده داد، سرعت واکسیناسیون در سه‌ماهه دوم سال 2021 دائما افزایش پیدا می‌کند.
  •  

گزارش تصویری: آلمان در مصاف با کمبود واکسن و گسترش کرونا

سرعت کند واکسیناسیون

  • بسیاری از سرعت کند واکسیناسیون در آلمان شکایت می‌کنند. اما ینس اشپان، وزیر بهداشت آلمان 5 آوریل وعده داد که تا ابتدای ماه مه 20درصد جمعیت این کشور واکسینه می‌شوند. از شروع سال 2021 تا اوایل آوریل یعنی تا حدود سه ماه بعد از آغاز واکسیناسیون تنها سه‌درصد آلمانی‌ها واکسینه شدند. ینس اشپان وعده داد، سرعت واکسیناسیون در سه‌ماهه دوم سال 2021 دائما افزایش پیدا می‌کند.

 

 

 

 

در همین زمینه:

 

اشتاین‌مایر: برای شکستن موج سوم کرونا دست به دست هم دهیم

فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهوری آلمان در نطق خود به مناسبت عید پاک از مردم خواست تا به یکدیگر و به سیاستمداران اطمینان کنند. او سیاستمداران را فراخواند تا از دعواها و مشاجرات سیاسی بپرهیزند. 

توصیه مسئولان آلمان: تزریق دوز دوم با فایزر و مدرنا به جای آسترازنکا

توصیه‌های مرتبط با تزریق واکسن آسترازنکا در آلمان ادامه دارد. کمیسیون واکسیناسیون آلمان توصیه کرده، زیر 60 ساله‌هایی که دوز اول آسترازنکا را تزریق کرده‌اند، برای دوز دوم می‌توانند با فایزر− بیون‌تک یا مدرنا واکسینه شوند.  


پنج شنبه 100 فروردین 19 , ساعت 8:4 عصر

615 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت 8 نفر

615 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت 8 نفر

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته، 615 مورد جدید ابتلاء در استان مرکزی شناسایی شده است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، سید محمد جمالیان در خصوص آخرین وضعیت استان مرکزی در مواجهه با کرونا اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی 615 مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در استان مرکزی در 24 ساعت گذشته شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از 615 مورد جدید در استان 104 نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک گفت: 511 مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

جمالیان در مورد آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان گفت: ? تعداد موارد ابتلاء به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به 43 هزار و 130 نفر رسیده است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه در این مدت هشت مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلاء به این ویروس یک هزار و 540 نفر می‌رسد.


پنج شنبه 100 فروردین 19 , ساعت 8:3 عصر

615 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت 8 نفر

615 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت 8 نفر

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته، 615 مورد جدید ابتلاء در استان مرکزی شناسایی شده است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، سید محمد جمالیان در خصوص آخرین وضعیت استان مرکزی در مواجهه با کرونا اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی 615 مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در استان مرکزی در 24 ساعت گذشته شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از 615 مورد جدید در استان 104 نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اراک گفت: 511 مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

جمالیان در مورد آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان گفت: ? تعداد موارد ابتلاء به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به 43 هزار و 130 نفر رسیده است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه در این مدت هشت مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلاء به این ویروس یک هزار و 540 نفر می‌رسد.


   1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ