سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 شهریور 5 , ساعت 11:38 صبح

 

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

برای کسانی که به تازگی وارد عرصه سئو شده اند موضوع بک لینک مهم است و باید برایشان از اهمیت بک لینک ها در سئو گفت. لینک دادن به دامنه برای موتورهای جستجو بسیار مهم است و گرفتن بک لینک یکی از اقدامات لازم برای سئو سایت می باشد. در این مطلب درباره بک لینک گرفتن از سایت های دیگر و اهمیتشان در سئو سایت صحبت خواهیم کرد. با سایت بک لینک ناب همراه باشید.

 

بک لینک ها هنوز هم برای سئوی سایت مهم هستند.

گرفتن لینک های خوب و با کیفیت برای سایت، یکی از گزینه های مهم در لیست کارهای سئوی سایت می باشد. این لینک ها هم نباید از سایت های سطح پایین گرفته شوند بلکه باید از سایت هایی با ارزش بالا بک لینک بگیرید.

سایت moz.com معیار ارزش گذاری صفحات سایت ها را با دامین اتوریتی (DA) و پیج اتوریتی (PA) مشخص کرده و هر چقدر که پیج اتوریتی صفحه ای که به سایت شما لینک داده بیشتر باشد ، ارزش بک لینک دریافتی نیز بالاتر خواهد رفت و با کلمه یا عبارتی که به سایتتان لینک داده شده ، جایگاه مناسبتری در نتایج جستجوی گوگل کسب خواهید کرد.

یکی دیگر از دلایل بک لینک گرفتن، جلب بازدید کننده به وب سایت می باشد. شما یک وب سایت ایجاد می کنید و انتظار دارید که مردم وب سایت تان را مشاهده نمایند و با آن ها ارتباط متقابل داشته باشید که با بک لینک گرفتن می توانید این کار را انجام دهید.

ساخت بک لینک با کیفیت برای سئو سایت بسیار مهم است و دلیل اهمیت آن نیز در بالا ذکر شد و برای سئو سایت باید این کار را در اولویت قرار داد.

.

خرید بک لینک

خرید رپورتاژ

.

 

.

اهمیت بک لینک های سایت در سئو

, , , , , ,


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ