سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند، اقتدا کننده به پیامبرش و پی سپارِ راه اوست . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 اسفند 11 , ساعت 12:55 صبح

مسابقه ثبت و فروش فایل در درآمد برتر

 

با سلام خدمت همکاران و دوستان عزیز در سایت درآمد برتر

خوشحالیم که میتونیم در کنار شما باشیم و یک مسابقه جذاب رو برای شما عزیزان برگزار کنیم تا در کنار فعالیت و کسب درآمد از سایت درآمد برتر ، جوایز نقدی نفیسی رو هم بعنوان هدیه دریافت کرده باشید.

 

استقبال از بهار با فروش فایل در درآمد برتر

نکته ای که در خصوص این مسابقه وجود داره اینه که فقط محصولاتی که قیمتشون 10 هزار تومن یا بیشتر باشه ، شامل امتیاز خواهند بود و اولویت هم با میزان فروش محصولات هست و بهترین روش برای رسیدن به جوایز بالاتر اینه که محصولات با کیفیت تری با قیمت متناسب رو ثبت کنید تا فروش بیشتری رو برای شما به همراه داشته باشه.

در زمان ثبت محصول خودتون رو به جای خریدار بذارید و توضیحات رو بطور کامل بنویسید ، در واقع سوالاتی که توی ذهن مخاطب وجود داره رو براش شفاف کنید تا راحتتر تصمیم به خرید بگیره.

قطعا متوجه شدید که این مسابقه ویژه فروشنده های سایته ولی اگه فروشنده نیستید ، جای نگرانی نیست چون یه مژده هم برای شما داریم و به زودی مسابقه ای برای بازاریاب های سایت هم برگزار می کنیم.

 

 

زمان مسابقه:

از 20 اسفند تا 20 خرداد

مسابقه از 20 اسفند ماه 1399 شروع میشه و تا 20 خرداد ماه 1400 ادامه داره و توی این فرصت سه ماهه می تونید با فعالیت حرفه ای توی سایت درآمد برتر ، درآمد خوبی رو کسب کنید و در کنارش با کسب امتیازات بالاتر ، جوایز نقدی نفیسی رو هم بدون قرعه کشی دریافت کنید.

 

 

نحوه امتیاز گیری:

محصولاتی که قیمت آنها 10,000 تومان یا بیشتر باشند شامل امتیاز خواهند بود و محصولات کمتر از 10,000 تومان هیچ امتیازی را به همراه نخواهند داشت.

طبق این معیار برای ثبت هر محصول 1 امتیاز و برای فروش هر محصول 3 امتیاز کسب خواهید کرد. که در نهایت مجموع امتیازات کسب شده ، تعیین کننده مبلغ جایزه خواهد بود.

برای ثبت هر محصول 1 امتیاز

برای فروش هر محصول 3 امتیاز

 

 

جوایز اولین مسابقه درآمد برتر:

رتبه 1-  حداقل 4200 امتیاز : 660,000 تومان

رتبه 2-  حداقل 3600 امتیاز : 550,000 تومان

رتبه 3-  حداقل 3000 امتیاز : 440,000 تومان

رتبه 4-  حداقل 2400 امتیاز : 330,000 تومان

رتبه 5-  حداقل 1800 امتیاز : 220,000 تومان

رتبه 6-  حداقل 1200 امتیاز : 110,000 تومان

 

 

بدون قرعه کشی ، بدون محدودیت !

لازمه یادآوری کنم که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده وجود نداره و هر کاربری که به حداقل امتیاز تعیین شده برای هر سطح برسه ، جایزه تعیین شده برای همون سطح رو دریافت میکنه.

مبالغ جایزه توی پنل کاربری نفرات برنده اضافه میشه و هر زمان که مایل بودند ، میتونن درخواست واریز بدن و این مبلغ به حسابشون واریز خواهد شد.

 

 

 

برای این کار کافیه وارد صفحه ثبت نام بشید و عضویت خودتون رو کامل کنید و فایلهای خودتون رو توی سایت ثبت کنید و امتیاز بگیرید.

اگه قبلا توی سایت عضو شدید ، می تونید از این قسمت وارد پنل کاربری خودتون بشید:

ورود به پنل کاربری

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ